زمان جاری : شنبه 15 اردیبهشت 1403 - 1:19 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم






ارسال پاسخ
تعداد بازدید 476
نویسنده پیام
rahgozar71 آفلاین


ارسال‌ها : 1
عضویت: 7 /1 /1397


مشکل در اجرای نینجا گرام در وی پی اس
سلام و خسته نباشید
من تازه وی پی اس گرفتم فقط برای اینکه بتونم روش نینجا گرام نصب کنم. راستش نینجا گرام نصب کردم و اجرا هم شد اما همینکه میخوام باهاش فعالیتی رو انجام بدم یه ارور میده و چنتا گزینه توش مینویسه و بعدم برنامه بسته میشه . این در حالیه که نینجا گرام روی خود ویندوزم به راحتی اجرا میشه . ممنون میشم اگر کسی بتونه راهنماییم کنه که مشکل کار کجاست
وی پی اس من ویندوز سرور 2008 هستش
نت فریمورک هم نصب کردم کامل

سه شنبه 07 فروردین 1397 - 14:00
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | مشکل در اجرای نینجا گرام در وی پی اس | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS