زمان جاری : شنبه 15 اردیبهشت 1403 - 9:30 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم






ارسال پاسخ
تعداد بازدید 62
نویسنده پیام
administrator آفلاین


ارسال‌ها : 202
عضویت: 19 /10 /1392
محل زندگی: برازجان
سن: 28
تشکرها : 1

آموزش نحوه ارسال مطلب جدید در انجمن
به دلیل درخواست های مکرر برای قرار دادن آموزش چگونگی ارسال مطلب جدید در انجمن For You Center بر آن شدیم تا آموزش کاملی در این زمینه فراهم نماییم. این آموزش همراه با تصاویر کامل و گویا برای شما کاربران عزیز آماده شده است تا تمامی مشکلات در این زمینه برطرف گردد.

ابتدا انجمن مرتبط با موضوع خود را انتخاب نمایید.


حال بر روی دکمه موضوع جدید در بالا سمت چپ انتخاب کنید.


همکنون با یک صفحه ارسال مطلب دارای Editor مواجه می شوید. در اینجا به ترتیب از بالا به پایین تمامی گزینه ها و نحوه کار آن ها را آموزش خواهیم داد.


* در بخش نام کاربری، نام نویسنده و ارسال کننده مطلب قرار دارد که قابل تغییر نمی باشد.


* در بخش عنوان موضوع، موضوع مطلب خود را به شیوه صریح و کامل وارد کنید به گونه ای که هدف مطلب از موضوع قابل برداشت باشد.


* در بخش نماد ارسال، یک نماد را برای مطلب خود انتخاب کنید (این نماد در گوشه ی موضوع هر مطلب نمایش داده می شود)


* در بخش پیام شما مطلب خود را درج کنید. توجه کنید در برخی از Editor ها از کدهای مخصوصی استفاده می شود. در اینجا به تعدادی از آن ها اشاره می کنیم.

برای قرار دادن عکس از گزینه 1 استفاده کنید، برای قرار دادن لینک از گزینه 2 استفاده کنید، برای قرار دادن ایمیل خود از گزینه 3 استفاده نمایید. برای نقل و قول کردن یک متن از گزینه 4 استفاده کنید. برای قرار دادن کد و نمایش صحیح آن در مرورگر اینترنتی از گزینه 5 استفاده کنید. برای قرار دادن کد PHP از گزینه 6 استفاده کنید. برای قرار دادن فیلم از گزینه 7 استفاده کنید.

در ضمن لازمه بگم که برای استفاده از امکانات برخی Editor ها لازمه برخی کدها رو یاد داشته باشید مثلا برای Bold کردن یک کلمه دوتا b اول و آخر کلمه قرار داده میشه. یا برای وسط چین کردن موضوع دوتا Center اول و آخر مطلب قرار داده میشه. برای قرار دادن عکس هم همین طور بین آدرس عکس دوتا کد img قرار میگیره. این کدها لازمه که البته از ضعف Editor هست که انشالله به زودی عوضش می کنیم تا کاربرا راحت باشند. به نظرم همین الان یک کلمه رو با Editor وسط چین یا Bold کنید یا اینکه یک عکس به مطلب اضافه کنید تا منظورم رو بفهمید


* در بخش برچسب ها لازم است برای افزایش محبوبیت مطلب خود (و همچنین رسیدن سریعتر به پاسخ سوال خود) برچسب ها را مطابق موضوع متن خود به دقت وارد کنید. در ضمن برچسب ها را با , از هم جدا کنید.
مانند: foryoucenter , برای تو , انجمن وبسایت برای تو , foryoucenter.com , انجمن foryoucenter (حداقل 5 برچسب الزامی است)


* در بخش گزینه های ارسال می توانید با انتخاب گزینه امضاء، امضای خود را به انتهای متن اضافه کنید (برای تغییر امضا به کنترل پنل کاربری خود مراجعه کنید) و یا با استفاده از گزینه غیرفعال کردن شکلک ها، شکلک ها را در متن خود غیرفعال کنید


* در بخش گزینه های ناظم، که مخصوص پلیس های انجمن، مدیران و دیگر سمت هایی که به کنترل پنل ناظم دسترسی دارند، می باشد؛ می توانید با انتخاب بستن موضوع، موضوع ارسالی خود را قفل کنید و با انتخاب مهم کردن موضوع نسبت به مهم کردن آن و قرار دادن موضوع در بالاترین قسمت انجمن اقدام نمایید.


* در بخش اشتراک در موضوع، با انتخاب هر گزینه می توانید چگونگی اشتراک خود در مطلب را معین کنید.


* در بخش نظرسنجی، می توانید یک نظرسنجی نیز در انتهای مطلب خود اضافه کنید. برای اینکار بر روی گزینه می خواهم یک نظرسنجی قرار دهم کلیک کرده و آن را فعال می کنیم. سپس تعداد گزینه های پاسخ نظرسنجی خود را انتخاب کنید.


در بخش فایل های پیوست، شما می توانید از آپلودسنتر For You Center برای اضافه کردن فایل های خود به مطلب استفاده کنید. برای اینکار بر روی گزینه Browse کلیک کنید و تا صفخه File Upload ظاهر شود. حال فایل خود را انتخاب کرده و Open می کنیم. سپس بر روی گزینه افزودن پیوست کلیک کرده و منتظر می شویم تا فایل آپلود شود.


* در انتها با سه گزینه مواجه می شوید. با انتخاب ارسال موضوع، مطلب به طور مستقیم در انجمن ارسال می شود. با انتخاب پیش نمایش موضوع، مطلب بدون ارسال در انجمن برای شما نمایش داده می شود. همچنین با انتخاب دکمه ذخیره به عنوان نمونه می توانید مطلب را در پوشه نمونه خود در کنترل پنل کاربری ذخیره کنید تا هر وقت که خواستید نسبت به انتشار آن اقدام کنید.

امیدوارم کامل و بدون ابهام گفته باشم.
یاحق

امضای کاربر :
پنجشنبه 19 دی 1392 - 20:56
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | آموزش نحوه ارسال مطلب جدید در انجمن | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS