زمان جاری : شنبه 15 اردیبهشت 1403 - 1:51 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم






ارسال پاسخ
تعداد بازدید 60
نویسنده پیام
administrator آفلاین


ارسال‌ها : 202
عضویت: 19 /10 /1392
محل زندگی: برازجان
سن: 28
تشکرها : 1

Source id maker c# by rasolahwazi
سلام دوستان تازه یه تایپک دیدم ماله ایدی مکر ک بعضیا نمیدونم میگن تروجان داره
نقل قول از rasolahwazi@Nimbuz.com
سازنده ایدی مکر

لــــــــــطفا دقیق متن را بخوانید
Smile سلام دوستان خوب همتون میدونید چه آدمی هستم

Smile بعضی ها که میگن این ایدی مکر که دادم بیرون ترو..جان داره نمیدونم از این حرف ها

Smile خدا رو شکر من تو تمامی برنامه هام نه ترو..جان دادم و نه حق کسی رو خوردم و اگه بخوام حق کسی روببرم با حق میبرم نه بدون حق

Smile و خدا رو شکر میکنم که تا حلا نه پول کسی رو خوردم ونه ایدی خوری کردم تو نیمباز و غیره

Smile این که تو اسکن نمایش میده میگه ترو..جانه این از دو حالته یک دلل های که خودم استفاده کردم دو از پک کردن برنامه هست



واقعن حیفه ادم زحمت بکشه برای کسایی که نمک نشناسن البته نه همه بعضی ها ک حرف در میارن و اسمو منو میخوان خراب کنن و هم نمیتونن Smile



واقعن حیف متآآآسفم واستون Smile Smile



من اگه ترو..جان بزارم بیام میگن خطا داده

ضمنن اگه بخوام ترو..جان بزارم یه جوری میزارم نه اسکن پدر اسکن هم بیاد تشخیص نمیده اینو بگم که بدونید



ولی تا حالا نذاشتم و نخواهیم گذشت



Reduce this image



http://s5.picofile.com/file/8108017450/654654654.png





ســــــــــــــــــــورس برنامه ایدی مکر که میگید تروجاانه داره

Smile



لینگ کامل سورس



http://s5.picofile.com/file/8108046468/S...i.rar.html








واقعن که

بای



Smile


درپــــــــــــنآآآآآآآآه حــــــــــــــــــــــــــــق

کـــــــــــــــــه خــــــــــــــداوند میدانه حـــــــــــــق دست کی هست Smile

امضای کاربر :
پنجشنبه 19 دی 1392 - 21:28
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
administrator آفلاین



ارسال‌ها : 202
عضویت: 19 /10 /1392
محل زندگی: برازجان
سن: 28
تشکرها : 1

پاسخ : 1 RE سورس های نیمباز

امضای کاربر :
یکشنبه 22 دی 1392 - 20:43
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | Source id maker c# by rasolahwazi | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS